Časté dotazy

Otázka: Je cena na vašem webu skutečná cena, proč je mnohem levnější než tržní cena?

Odpověď: Řídíme naše podnikání s nižšími režijními náklady než v maloobchodě. Nemusíme zaměstnávat mnoho různých oddělení a nemusíme platit tolik poplatků za reklamu, pronájem obchodu, žádat jiný tým o změnu atd. Jsme největší profesionální továrnou v našem městě a naši zákazníci si mohou objednávat přímo z naší továrny . Vzhledem k tomu, že se těmto nákladům nemusíme přizpůsobovat, můžeme úspory přenést na naše zákazníky.

Otázka: Jaké jsou výhody vytvoření účtu?
Odpověď: Vytvoření účtu v našem obchodě vám umožní nakupovat rychleji, sledovat stav vašich aktuálních objednávek, kontrolovat vaše předchozí objednávky a psát recenze produktů.

Otázka: Zapomněl jsem heslo, jak se mohu znovu přihlásit?
Odpověď: Pokud jste zapomněli heslo, můžete požádat o nové JEDNORÁZOVÉ použití pouze hesla prostřednictvím e-mailu. Vyplňte svou e-mailovou adresu na přihlašovací stránce a bude vám zaslána.

Otázka: Jak mohu změnit své kontaktní údaje?
Odpověď: Klikněte na tlačítko „Váš účet“ umístěné v horní části jakékoli stránky. Můžete změnit nebo přidat adresu, změnit heslo a zobrazit historii objednávek.

Otázka: Jaké způsoby platby přijímáte?
Odpověď: V současné době přijímáme karty Visa a MasterCard. Platba kreditní kartou je v našem obchodě bezpečná, snadná a pohodlná, rychlý, bezpečný a pohodlný způsob objednání u nás.

Otázka: Je bezpečné platit kreditní kartou na vašem webu?
Odpověď: Certifikát SSL (Secure Sockets Layer) je standardním bezpečnostním požadavkem pro elektronický obchod a další online transakce. Certifikát SSL kombinuje šifrování za účelem ochrany informací při cestování po internetu a informací o totožnosti vlastníka certifikátu za účelem ochrany před podvodem. Náš obchod používá zabezpečený server s 256bitovým šifrováním SSL k zajištění nejvyšší úrovně zabezpečení vašich osobních údajů. Produkt zobrazený v našem obchodě znamená, že ověřil naši identitu a že jsme oprávněným vlastníkem a provozovatelem našeho webu, čímž předcházíme podvodům.

Otázka: Moje karta nebyla přijata jako platební metoda, přestože je vydána jednou z výše uvedených mezinárodních organizací. Proč?
Odpověď: Důvody odmítnutí mohou být:
(a) Nedostatečné prostředky - je nutné účtovat poplatky z vašeho účtu nebo prodloužit aktuální úvěrový limit;
(b) Vaše karta je na „černé listině“ - je nahlášena jako ukradená, ztracená nebo zablokovaná držitelem karty;
(c) Vydavatel karty neautorizuje transakce elektronického obchodu - je nutné kontaktovat banku, která vydala kartu, a požádat o aktivaci této služby. To lze samozřejmě ověřit, i když si zákazník zvolí určitý typ karty, protože existují banky, které tento druh transakcí neumožňují;
(d) Banku vydávající kartu nelze kontaktovat a definované limity „stand-in“ neumožňují transakce elektronického obchodování nebo existuje konkrétní maximální hodnota transakce. Budete muset zavolat na linku bankovní podpory pomocí telefonních čísel vytištěných na zadní straně vaší kreditní / debetní karty. Banka, která vydala vaši kartu, je jediným místem, kde lze najít realistické informace týkající se transakčního incidentu.

Otázka: Jak postupovat, pokud mám otázky ohledně platby?
Odpověď: Pokud máte jakékoli dotazy týkající se vaší platby, pošlete nám e-mail. Uveďte prosím číslo vaší objednávky, e-mailovou adresu a vaše jméno.

Otázka: Jak mohu zrušit objednávku?
Odpověď: Pokud si nepřejete objednávku, kterou provedete, musíte nás kontaktovat do 6 hodin, abychom pro vás mohli udělat. 15% storno poplatek. Většina objednávek je odeslána do 1-2 dnů od data objednávky. Odeslané objednávky nelze zrušit.

Otázka: Jak brzy odešlete objednávky poté, co je zadám?
Odpověď: Je naším cílem dodávat objednávky co nejrychleji. Zboží doručíme prostřednictvím EMS, TNT, DHL nebo UPS do 48 hodin po obdržení vašich finančních prostředků. Odesílání do USA obvykle potřebuje 5-7 pracovních dnů, Francie 6-8 pracovních dnů, Austrálie 5-6 pracovních dnů, Kanada 6-8 pracovních dnů a Španělsko 6-8 pracovních dnů. Pokud máte naléhavé přepravní potřeby, kontaktujte nás e-mailem. Nebo si vyberte svůj oblíbený rychlejší expres.

Otázka: Mohu získat slevu, když si objednám více?
Odpověď: Ano, určitě! Nákup více je vždy vítán! Kontaktujte nás s dalšími podrobnostmi, jako jsou styly a množství, abychom vám po slevě mohli nabídnout nejlepší cenu.

Otázka: Uložíte informace o mé kreditní kartě?
A: Ne! U karet vydávaných v rámci systému VISA jsou informace o kartách zpracovávány přímo systémy banky prostřednictvím našich serverů stránek, přičemž veškerý tok dat transakcí je zabezpečen pomocí nejnovější dostupné technologie.
U karet vydaných jinými organizacemi jsou tyto informace šifrovány pomocí proprietárních šifrovacích algoritmů a ukládány v prostředích bez jakéhokoli online nebo vzdáleného přístupu. Informace se uchovávají pouze po dobu potřebnou pro případ, že držitel karty požádá o vrácení peněz.

Otázka: Jaké jsou vaše zásady ochrany osobních údajů?
Odpověď: U vašich osobních údajů udržujeme přísné postupy ochrany osobních údajů a vaše osobní údaje nikomu nesdílíme ani neprodáváme. Shromažďujeme pouze informace, které jsou k objednání nezbytné, například název společnosti, kontaktní čísla a dodací adresu, jakož i platební údaje (i když ne online).

Otázka: Pokud nejsem spokojen s produktem, mohu jej vrátit a získat zpět své peníze?
Odpověď: Ano, můžete. Máme zaručenou 30denní politiku vrácení. Zavázali jsme se k vaší úplné spokojenosti. V nepravděpodobném případě výrobních vad bychom výrobky vyměnili / opravili bez nákladů pro zákazníka.
Chcete-li položku vrátit, musíte nám poslat e-mail a informovat nás o důvodu. Poté vám poskytneme další pokyny.
Zboží musí být vráceno do 8 dnů od data přijetí - všechny původní obaly a štítky. Připsáme vám kredit na váš původní způsob platby, s výjimkou 15% poplatku za opětovné naskladnění / zpracování a 10% poplatku za vrácení. Za veškeré náklady na dopravu spojené s vrácením zboží odpovídá spotřebitel.

Otázka: Pokud chci vyměnit produkt, co pro něj mohu udělat?
Odpověď: Chcete-li produkt vyměnit, musíte nám poslat e-mail a informovat nás o důvodu. Poté vám poskytneme další pokyny. Zboží lze vyměnit do 3 dnů od data převzetí za předpokladu, že není opotřebované a v původním stavu se všemi původními obaly a štítky. Při vracení zboží na výměnu se ujistěte, že je jasně uvedeno vaše jméno, adresa, telefonní číslo a pokyny. Za veškeré náklady na dopravu spojené s výměnou zboží odpovídá spotřebitel.
Důrazně doporučujeme použít sledovatelnou přepravu, protože nebudeme zodpovědní za jakékoli ztracené zásilky. U zahraničních objednávek může tento proces trvat až 18 dní.

Otázka: Jak mohu sledovat svou objednávku?
Odpověď: Většinu objednávek lze sledovat na webových stránkách EMS. Jakmile zde zadáte objednávku, obdržíte e-mail s potvrzením objednávky se sledovacím číslem online do 48 hodin později. Pokud potřebujete další pomoc se sledováním, kontaktujte nás e-mailem.